Frequently Asked Questions

Als je vragen hebt of problemen ondervindt bij het bestellen van je tickets, dan vind je hieronder misschien de oplossing. geen antwoord gevonden? Stuur ons dan een berichtje via de contact-pagina.

 

ZIJN ER COMBI-TICKETS?

Ja, sinds de editie van 2024 zijn er ook combi-tickets beschikbaar. De combi-tickets voor 2025 zijn intussen uitverkocht

 

ZIJN ER NOG TICKETS VOOR ZATERDAG 15 NOVEMBER?

Neen, Deze dag is volledig uitverkocht

 

Worden er tickets verkocht aan de deur?

Enkel op vrijdag 14 november zullen er tickets ter plaatse kunnen aangekocht worden. Zaterdag 15 november is helemaal uitverkocht, dus ook aan de deur zullen geen tickets meer kunnen gekocht worden.

 

IK HEB EEN COMBITICKET, maar kan één dag niet komen, kan er dan iemand anders gaan?

Neen, Een combi-ticket geeft recht op een combi-bandje die niet kan worden doorgegeven.

 

IK HEB EEN ticket, maar kan door omstandigheden niet komen. Kan deze terugbetaald worden?

Neen, eens de tickets verstuurd zijn, worden er deze niet meer terugbetaald.

 

Mijn betaling is bevestigd, waarom heb ik nog geen tickets ontvangen?

De tickets zijn verstuurd. Heb je deze niet ontvangen? Check dan eerst even je spambox. Toch niet gevonden? Laat het ons dan weten via de contact-pagina

 

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Bij een online bestelling wordt er onmiddellijk een bevestiging uitgestuurd naar je emailadres. Je ontvangt deze mail normaal gezien vrij snel, maar soms kan er wel wat vertraging zitten op de emails. Heb je geen email ontvangen, check dan eerst even of de mail niet in je spambox is terecht gekomen. Als je deze niet terugvindt dan kan het bv zijn dat er een typfoutje in je emailadres zit. Stuur ons dan gerust een mailtje via de contact-pagina om ons van je probleem op de hoogte te brengen en dan helpen we je graag verder.

 

Ik heb reeds betaald, waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Bij een betaling via overschrijving kan het soms enkele dagen duren voor we deze ontvangen op onze eigen bankrekening. Tussen de betaling en de bevestiging kan er dus tot 3 à 4 werkdagen zitten. Als je na een week nog geen bevestiging ontvangen hebt (ook niet in je spambox), laat ons dan gerust iets weten via de contact-pagina en dan controleren we of we de betaling goed ontvangen hebben.

Voor een online betaling wordt er onmiddellijk een bevestiging gestuurd. Je ontvangt deze mail normaal gezien vrij snel, maar soms kan er wel wat vertraging zitten op de emails. Heb je geen email ontvangen, check dan eerst even of de mail niet in je spambox is terecht gekomen.